Engasjerte Asgeir med drivstoff

Shell har hatt gleden av å samarbeide med Asgeir Borgemoen og Garasjen for å øke forbrukerens kunnskap om drivstoff. Nå kan seerne bli med Asgeir til Hamburg hvor Shells forskerteam utvikler sitt avanserte drivstoff.

_ Vi er nok litt over gjennomsnittet opptatt av drivstoff i Shell, sier kommunikasjonssjef Lillian Aasheim som tok Asgeir og filmteamet med til Hamburg for å vise hvordan Shell utvikler morgendagens bensin og diesel.

I 2012 lanserte Shell V-Power Nitro+, og for første gang fikk norske forbrukere mulighet til å velge et premium dieselprodukt. Fra før hadde Shell V-Power bensin, men nå er også den kommet i oppgradert versjon med navnet V-Power Nitro+.

_ I forbindelse med denne lanseringen ønsker vi å skape forståelse blant forbrukerne for at det faktisk er forskjell på drivstoff, og vi mener Garasjen med deres publikum er et veldig godt program for å synliggjøre dette. Vi legger enorme ressurser i å forske oss frem til nye og bedre produkt. For oss er V-Power et produkt vi er stolte av, og vi ønsker å fortelle våre kunder hva som er forskjellen, slik at de som er opptatt av bilen og motorens ve og vel kan forstå hvorfor vi er så entusiastisk omkring produktene våre, sier Aasheim.

I en av sesongens episoder av Garasjen kan publikum se hvordan dette produktet er utviklet, og blant annet treffe forskeren doktor Valeria Loretti.

Mer om Garasjen finnes her: www.viasat4.no/garasjen

Mer om Shell V-Power Nitro+ finnes her: www.shell.no/v-power

Asgeir Borgemoen under opptakene på Shell drivstofflaboratorium i Hamburg. Her sammen med forsker Valeria Loretti.