Sales and Marketing er drivkraften bak Shells globale kommersielle suksess.

En Sales and Marketing-jobb hos Shell dreier seg om kundeopplevelse og er helt avgjørende for at det skal skapes verdier i hele kundekjeden. Vi er på jakt etter dyktige selgere og profesjonelle markedsførere som kan tilføre verdi og øke kundetilfredsheten globalt.

Å skape lønnsom vekst ved å skape et godt forhold til kundene og forstå hva de trenger, er helt avgjørende for Sales and Marketing i Shell, enten kundene er vanlige privatkunder, forretningspartnere, statlige organisasjoner eller ikke-statlige organisasjoner.

Det er grunnen til at vi ønsker å finne usedvanlige Sales and marketing-fagpersoner med stor personlighet og erfaring fra større selskaper, som ønsker å gi kundene en enda bedre opplevelse og kan skape tillit. Vi ser etter mennesker som vil være en del av en kundefokusert organisasjon som jobber hardt for å ha en positiv innvirkning på industrien.

Hils på sjefen, Juan Ignacio Elias, Global Sales Excellence Lead for Shell Global Commercial

Juan sier at den største forskjellen mellom Shell og andre internasjonale oljeselskaper, er verdien som er knyttet til Shell-merket, de globale utviklingsmulighetene og deres kundeengasjement.

«Jeg har hatt mange lokale, regionale og globale stillinger i Sales and Marketing», sier han. «Det jeg liker best er variasjonen og at jeg får jobbe i et globalt selskap med sterke kjerneverdier: ærlighet, integritet og respekt for mennesker.»

Juan, som har jobbet for Shell i over ti år nå, forklarer hvordan Shell satser på effektive, kommersielle team for å skape en best mulig kundeopplevelse.

«Når du jobber for Shell i en kommersiell stilling, vil du komme i kontakt med svært profesjonelle og varierte team som jobber med siste nytt innen teknikk og verktøy, samtidig som de har en bra balanse mellom jobb og privatlivet.»

Voice of the Customer og Commercial Excellence

Shells forpliktelse om å være kundefokusert og maksimere kundeverdien vises best i kampanjen Voice of the Customer og det interne Commercial Excellence-programmet.

Voice of Customer-kampanjen ble lansert i 2012 på Shell servicestasjoner i hele Storbritannia og videreført til Shells merkebutikker i resten av verden i 2013. Kampanjen gjør det mulig å finne ut hva kundene synes om sin erfaring med Shell i sanntid. Dette har nå begynt å forme måten Shell-stasjonene drives på, og gir oss en unik mulighet til å ha en internasjonal dialog med kundene.

Commercial Excellence-programmet har som mål å identifisere og utvikle best mulig salgspraksis for våre kommersielle team. Det skal hjelpe våre selgere å koordinere og tilpasse arbeidet sitt slik at de bedre kan forstå og innfri kundenes behov. Dette er et viktig verktøy for å sikre at våre medarbeidere har riktig holdning, og bruker de beste prosessene og verktøyene.

Gjennom en stilling i Sales and Marketing hos Shell vil du få jobbe med siste nytt innen forretningspraksis og kunne påvirke vår høyt respekterte salgsvirksomhet.

Populære jobber i Sales and Marketing

Mer i Fagfolk

Hvorfor velge Shell?

Bli en del av et samkjørt, grensesprengende team som jobber for å utvikle nye energiressurser.