Hopp til hovedinnholdet

Kontakt oss - drivstoffkort for bedrifter

Kundebehandlerne i Shell sitt kundesenter er klare til å besvare dine spørsmål og forespørsler samt gi råd om hvordan euroShell Card best kan brukes for å dekke bedriftens behov.

Ta kontakt per e-post eller telefon. Vær oppmerksom på at samtalen kan bli tatt opp og brukt til opplæring av våre medarbeidere.

Har du spørsmål eller innspill, ta kontakt med oss på e-post euroshell@st1.no. Eller ring på 22 66 57 00.

Mer i Shell drivstoffkort for bedrifter

Spørsmål og svar

Jeg har bedt om faktura på mail men mottar ikke fakturaen min, hva har skjedd?

Vi sender dessverre ikke faktura som vedlegg direkte til en e-post adresse.
Du kan få faktura fra oss på følgende måter:

  1. Papir i posten (45 kr fakturagebyr, autogiro betaling)
  2. E-post med link til Shell Fleet Hub (logge inn og ta ut faktura, autogiro betaling)
  3. EHF faktura (krever ELMA registrert orgnr, manuell / autogiro betaling)

Hvordan kommer jeg inn i portal – Shell Fleet Hub?

Gå til http://fleethub.shell.com/

 Om du ikke har logget inn før, be om nytt passord og du vil få tilsendt passord og kan logge inn med en gang.

Jeg trenger kopi av faktura, kan jeg få det?

Du finner alltid kopi av din faktura i vår portal Shell Fleet Hub
Du skal ha fått en kobling til portalen på mail fra oss når du ble kunde.
Trenger du ny pålogging kontakt oss på euroshell@st1.no

Jeg vil bestille flere kort – hvordan gjør jeg dette?

Kort kan du selv administrere i Shell Fleet Hub raskt og enkelt. Her kan du bestille kort og administrere din konto.

Jeg har tastet feil PIN kode 3 ganger, hva gjør jeg?

Kortet er nå blitt tilfeldig sperret i 24 timer, etter dette vil ditt kort fungerer som normalt

Jeg har glemt PIN koden – hva gjør jeg?

For å kunne rebestille PIN kode går du inn i Shell Fleet Hub, trykk på resend PIN kode – du vil da motta nytt PIN brev med den koden du hadde fra tidligere. Det kan ta opptil 5 dager før du mottar brev om ny PIN.

Kan jeg bytte PIN kode?

Av sikkerhetsmessige grunner kan du ikke endre PIN kode. Du må da bestille nytt kort i Fleet Hub hvor du kan bestemme PIN ved bestilling.

Jeg trenger å få sperret kortet mitt, hva gjør jeg?

Ring vår sperretjeneste som er oppe døgnet rundt: 22 66 57 00

Hvor lang tid går det fra jeg bestiller kort til jeg mottar kortet?

Det kan gå opptil 7 dager før du mottar kortet ditt i posten. Noen dager senere vil du motta din PIN kode.

Hva innebærer kjøpskategorier?

Kategori 0 - Diesel
Kategori 1 – alle typer drivstoff
Kategori 2 – alle typer drivstoff og bilrelaterte produkter og parkering.

Kontoen min er sperret på grunn av ubetalte faktura, åpnes konto automatisk om jeg betaler utestående?

NEI – du må sende oss en mail når du har innbetalt utestående og be om gjenåpning. Mail sendes: Euroshell@st1.no

Jeg har meldt adressefordring til Brønnøysund, endres den da automatisk i systemet hos dere?

NEI, du bør sende oss en melding så fort som mulig slik at vi kan oppdatere i våre systemer. Send mail til euroshell@st1.no