Hopp til hovedinnholdet

Vanlige spørsmål for partnere

Hvorfor gjennomføres merkevareendringen?

Når vi nå opererer som et merke med en stemme, er målet vårt å levere en sømløs merkevareopplevelse, uavhengig av kundenes e-mobilitetsbehov og plassering. Vi gjør det enklere for kundene våre å samhandle med oss ved å levere et samlet mål med en samlet stemme, og vi styrker oss selv til å skalere raskere ved å kunne utnytte den utrolige veksten i sektoren vår.

Hvilken betydning får det for produktporteføljen?

Produktporteføljen forenkles. Ladeappen for elbiler er slått sammen med Shell Recharge-appen, som har de samme funksjonene. Bortsett fra det og merkevareoppdateringen er det ingen umiddelbare produktendringer.
Merkevareendringen har ingen betydning for NewMotions ladepunkter som allerede er installert, eller for funksjonaliteten til produktene våre.

Hvordan vil dette gi en bedre ladeopplevelse?

Vi tilbyr en sømløs merkevareopplevelse på tvers av vårt globale ladetilbud for å gjøre elbillading enklere og mer tilgjengelig for alle. Shell Recharge Solutions vil dra nytte av NewMotions ekspertise innen hjemmelading og roamingtjenester, og Greenlots ekspertise innen ladenettverk og tjenester relatert til bilflåter. Sammen med Shell Recharge sitt offentlige ladenettverk med hurtigladere vil dette gi et forbedret ladetilbud for elbiler. Vi kombinerer kunnskap på tvers av Shells bedrifter for elbillading, for å sikre at vi raskere kan levere nye og bedre løsninger.

Vil dette avbryte noen av ladeøktene mine?

Nei, dette vil ikke avbryte ladetjenester.

Er dette noe jeg må bruke tid på?

Merkevareendringen krever ingen handling fra kundene våre. Våre partnere får et verktøysett med tilleggsinformasjon om de neste trinnene og materialene før merkevareendringen.

Skal Greenlots slås sammen med NewMotion på noe vis?

Nei. NewMotion og Greenlots vil fortsatt være separate juridiske enheter.

Hvilken betydning får denne endringen for meg som partner?

Som partner vil du merke noen endringer. Først og fremst endres det juridiske enhetsnavnet i kontrakten vår, og faktureringsinformasjonen oppdateres. De neste trinnene og materialene inneholder et verktøysett med tilleggsinformasjon. Merkevareendringen har ingen betydning for ladepunktene våre som allerede er installert, eller for funksjonaliteten til produktene våre.

Vil de lokale NewMotion- / Shell Recharge Solutions-kontaktene mine være de samme (navn, e-postadresser, telefonnummer, kontoradresser …)

Ja, kontaktpersonene dine lokalt er uendret. Din lokale key account manager er uendret. Kontoradressene er også uendret. E-postadressene endres til Shell Recharge Solutions, men på en sømløs måte.

Vil kundene mine merke noen endringer?

Utseendet på noen av produktene og kontaktpunktene for kundene våre er endret. Den nye merkingen har ingen innvirkning på funksjonaliteten eller kundereisen.

Hvilke fordeler gir merkevareendringen meg som partner?

Målet vårt som Shell Recharge Solutions er å tilby en sømløs merkevareopplevelse på tvers av vårt globale ladetilbud. Som partner får du fordelene med et forenklet ladetilbud for elbiler og tilgang til et større utvalg tjenester på tvers av merkevareporteføljen.

Må jeg endre markedsføringsmateriell?

Hvis du bruker NewMotion-markedsføringsmateriell, kan du be om å få oppdatert markedsføringsmateriell fra din kontaktperson i Shell Recharge Solutions. Du kan også be om å få de nye retningslinjene for merkevaren for å oppdatere eventuelle logoer du bruker på dine egne kontaktpunkter. Sørg for å oppdatere koblinger til nettstedet ditt i henhold til dette.

Hvem skal jeg kontakte hvis jeg har spørsmål om merkevareendring?

Du skal alltid kontakte din key account manager først. Hvis du ikke har en slik kontaktperson, kan du kontakte kundeservice@shellrecharge.com for å få hjelp med forespørslene dine.

Hvor finner jeg den nye leasingportalen (Salesforce)?

https://leaseportal.shellrecharge.com

Hvor finner jeg den nye vMSP-portalen for administrasjon av ladebrikker og ladekort?

https://tokens.shellrecharge.com

Hvor finner jeg den nye vMSP-statussiden?

https://shellrecharge-msp.statuspage.io/

Hvor finner jeg listen over materiell med ny merkevare?

denne samlingen finner du retningslinjer og logoer. Brosjyrene våre for private brukere og bedrifter er også tilgjengelige, og det samme er produktkatalogen vår. Kontakt din lokale kontaktperson innenfor markedsføring vedrørende materiell for merkevaresamarbeid.

I Denne