Hopp til hovedinnholdet

Systemoppgradering

Hvorfor oppgraderer dere systemet deres?

Vi flytter påloggingssystemene våre til et system på tvers av Shell for å forenkle måten du logger inn på, og for å gjøre det enklere og mer praktisk å bruke Shell Recharge. Hvis du har en fordelskonto hos Shell i Tsjekkia, Frankrike, Tyskland, Ungarn, Nederland, Polen, Slovakia eller Storbritannia, slår vi sammen påloggingsinformasjonen for lade- og fordelskontoen. Du trenger bare brukernavn og passord for å få tilgang til begge kontoene, noe som gjør det enklere og mer praktisk for deg å bruke tjenestene våre.

Hva kommer til å endre seg?

Bruken av Shell Recharge-appen til å lade kjøretøyet ditt forblir den samme. I Tsjekkia, Nederland, Storbritannia, Frankrike, Tyskland, Ungarn, Polen og Slovakia kommer det imidlertid til å bli enklere å logge på andre Shell-tjenester etter migreringen, siden du nå kan bruke Shell Recharge-påloggingsinformasjonen (brukernavn og passord) til å logge på begge kontoene.

Etter flyttingen kommer du til å motta e-poster med e-post-ID-en: «do-not-reply@shell.com» i stedet for noreply@shellrecharge.com.

Hvilke kontoer kan jeg nå logge på med påloggingsinformasjonen min?

Etter flyttingen trenger du bare et sett med påloggingsinformasjon til å logge på Shell Recharge, GO+ og Shell App i Storbritannia, Shell App i Nederland og ClubSmart og Shell App i Tyskland, Frankrike, Tsjekkia, Slovakia, Ungarn og Polen.

Jeg har forskjellig påloggingsinformasjon for andre Shell-tjenester. Hvilken bruker jeg fra nå av?

Hvis kontoene dine på andre Shell-tjenester bruker samme e-postadresse, kan du logge inn på dem med påloggingsinformasjonen din for Shell Recharge.

Hvis kontoene dine har forskjellige e-postadresser, beholder du de eksisterende e-postadressene.

Jeg vil ikke at påloggingskontoen min skal overføres til én enkelt Shell-påloggingstjeneste. Hva gjør jeg?

Alle kontoer blir overført. Hvis du ikke vil at dette skal skje, kan du ikke lenger bruke tjenestene våre. Du kan slette Shell Recharge-kontoen din ved å gå til konto > Min profil > Slett konto.

Hva skjer med opplysningene mine?

Shell Recharge kommer til å fortsette å behandle opplysningene dine i tråd med retningslinjene for personvern for å kunne tilby deg ladetjenesten vår.

Hva må jeg gjøre?

Alt du behøver å gjøre er å logge deg ut og inn av appen igjen etter 19. september for å sikre en sømløs overgang. Hvis du ikke får logget på, må du tilbakestille passordet.

Jeg sliter med å logge meg på. Hva gjør jeg?

Prøv å tilbakestille passordet ditt og logg på igjen.

Kommer jeg fremdeles til å ha tilgang til min tidligere transaksjons- og ladehistorikk?

Ja, all tidligere transaksjonshistorikk er tilgjengelig i kontoen din etter migreringen.

Har du fortsatt spørsmål?

Vi tilbyr telefonstøtte 24/7 for alle typer spørsmål når ringdet er problemer med systemoppgradering, men også et ladepunkt, et ladekort eller en app.

Kontaktinformasjon

Kundeservice: Telefon: +47 23960704

E-post: kundeservice@shellrecharge.com.

I Denne